شناسایی کلیدواژه اولین گام سئو

اولین گام برای بازاریابی اینترنتی از طریق سئو شناسایی کلیدواژه هایی است که کاربران جستجو میکنند . برای شناسایی کلیدواژه هایی که کاربران اینترنت در زمینه کسب و کار یا مطالب سایت شما جستجو میکنند زیاد است . ولی پیدا کردن دقیق آنها کار راحتی نیست.  یکی از ساده ترین و دم دستی ترین روش ها استفاده از گوگل تلنت است متاسفانه گوگل و سایر سایت های بین المللی ارائه دهنده خدمات تلنت با زبان فارسی مشکل دارند .  من چون این مقاله را سعی دارم برای افراد مبتدی بنویسم خیلی وارد جزئیات کار با گوگل تلنت نمیشوم . و هدف اصلی از ایجاد این مقاله ارائه و تشریح ساده ترین روش این کار برای افراد مبتدی است

ساده ترین راه شناسایی کلید واژه های مهم جستجو شده توسط کاربران

اگر شما در اول راه هستید . پیشنهاد من به شما جستجوی پس و پیش کلیدواژه هایی است که در بین عوام مردم راجع به کسب و کار یا مطالب سایت شما است . به عنوان مثال اگر شما سایتی دارید که در آن محصولی بنام کابینت , کاغذ دیواری یا کاشت مو  را معرفی میکنید ابتدا باید بررسی میدانی کنید و از اطرافیانتان بپرسید برای جستجوی کلمه کابینت در اینترنت چه چیزی را سرچ میکند … همه کلیدواژه هایی را که بدست آورده اید بردارید و بروید سراغ گوگل – حالا کلیدواژه ها را در قسمت جستجوی گوگل تایپ کنید و اقدام به سرچ نمائید .

آموزش شناسایی کلید واژه های مهم سایت در گوگل

توجه داشته باشید که هر کلید واژه ای که در آن یک یا چند سایت از خدمات تبلیغ گوگل یا add word استفاده کرده باشند مهم است – توجه داشته باشید که لزوما نتایج کسب شده در باره ترافیک کیوردهای از طریق ادد ورد با سئو سایت یکسان نیست

شناسایی کلیدواژه هایی که تبلیغات کلیکی گوگل دارند

شناسایی کلیدواژه هایی که تبلیغات کلیکی گوگل دارند

شناسایی کلیدواژه های سایت در گوگل

بدون اینکه هزینه برای سئو صرف کنید اگر بدرستی کلیدواژه ها را شناسایی کنید متوانید با انتشار مطالب مرتبط جایگاه های خوبی را در گوگل کسب کنید حتی با عدم رعایت اصول کلی سئو سازی سایت : بعد از تایپ کامل عبارت مورد نظرتان یک خط فاصله تایپ کنید خواهید دید که گوگل چند تا آلترناتو و عبارت پرسرچ که با کلیدواژه شما سرچ میشوند را نمایش میدهد . آنها را هم یادداشت کنید . در مثال ما ( کابینت )  عبارات ( کابینت دیواری  – کابینت آشپزخانه  – کابینت ام دی اف – کابینت کلاسیک – کابینت هایگلاس و….) را نمایش میدهد .

آموزش شناسایی کلیدواژه های برای ارتقاء سایت در گوگل

آموزش شناسایی کلیدواژه های برای ارتقاء سایت در گوگل

نکته سوم  برای شناسایی کلیدواژه های سایت

همین کار را در ابتدای کلیدواژه خود انجام دهید یعنی قبل از عبارت کابینت یک فاصله بزنید … حال چند کلیدواژه پر سرچ دیگر که با کلیدواژه شما ساخته شده و سرچ زیادی دارد نمایش داده میشود

آموزش شناسایی کلیدواژه های سایت

با این کار شما به بخش اصلی و مهمترین کلید واژه های کسب و کار و مطالب وبسایتتان دست یافته اید . حالا میتوانید بصورت هوشمندانه کلید واژه ها را در تیتر سایت و مقالات خود استفاده کنید . و کار بهنه سازی سایت  ( سئو سایت در گوگل ) را شروع کنید.

دوره آموزش سئو

آغاز ثبت نام دوره دو روزه سئو , بازاریابی و برندینگ در تهران

دوره آموزشی سئو , بازاریابی و بندینگ

رویاگر پارس با همکاری سئو میـــــــر و میهن سئو اقدام به برگزاری دوره 2 روزه آموزش سئو , بازاریابی و برندینگ در تهران میکند .

تاریخ برگزاری این دوره 25 و 26 آذر ماه 96 خواهد بود. و کلاس ها از 9 صبح شروع شده و تا 6 بعد الظهر ادامه خواهند داشت

محل برگزاری دوره در میدان ونک : مجتمع آموزشی کیش ایر خواهد بود.

هزینه ها و سطح آموزش:

هزینه ثبت نام هر نفر در این دوره 100,000 تومان بوده و 90 درصد مباحث مورد آموزش برای افراد متوسط خواهد بود و افرادی که هیچگونه آشنایی با سئو و بازاریابی اینترنتی ندارند بهتر است در این دوره ثبت نام نکنند و منتظر باشند در دوره های آتی که برای افراد مبتدی ترتیب داده خواهد شد شرکت نمایند.

از مهمترین مباحث آموزشی این دوره عبارتند از :

ترفند های افزایش سیگنال برندینگ و سوشال سیگنال

اصول تولید محتوای گوگل فرندلی

تحلیل آمار گوگل وبمستر تولز

اصول کلی لینک بیلدینگ داخلی و خارجی

برای ثبت نام  درخواست های خود را به ایمیل info@seomir.ir   یا miramir20@gmail.com    ارسال کرده و برای اطلاعات بیشتر با شماره 09332978858 بصورت تلفنی یا در تلگرام ارتباط بگیرید.

واقعیت مجازی در سایتها و فروشگاه های اینترنتی

بازنشر خبر از اخبار رسمی در مورد واقعیت مجازی

واقعیت مجازی

، شهریار، (اخبار رسمی)تقریبا روزی نیست که در اخبار مرتبط با تکنولوژی از تکنیکی بنام واقعیت مجازی چیزی نشنویم . واقعیت افزوده و واقعیت مجازی دو مفهوم نسبتا مجزا از هم هستند که با روندی که در حال توسعه است قطعا در چند سال آینده جای پای خود را در زندگی بشر باز خواهد کرد و به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل خواهد شد.

به گزارش رویاگر پارس؛ واقعیت مجازی به ما امکان می‌دهد بودن در فضاهایی را تجربه کنیم که در دسترس ما نیستند، از ما دور هستند و یا خطرات زیادی در واقعیت دارند.  قصد داریم تا آینده‌ی تجارت الکترونیک و سایت‌های اینترنتی و امکان استفاده از واقعیت مجازی را در سایت‌های مختلف در سطحی گسترده واکاوی کنیم.

اگر شما دو فروشگاه اینترنتی را مقایسه کنید که یکی فروش موبایل دارد و دیگری فروش کاغذ دیواری و اگر این دو سایت از نظر سئو و جایگاه گوگل و اعتبار بین مردم کاملا در شرایط مشابه باشند، به طور حتم میزان فروش کاملا متفاوتی دارند و در حال حاضر سایت‌هایی که اقدام به فروش محصولاتی نظیر پوشاک و کاغذ دیواری می‌کنند با مشکلات بسیاری مواجه هستند و به هر اندازه از تصاویر استفاده کنند نمی‌توانند حس لمس جنس را به مشتری بدهند.

واقعیت مجازی به راحتی میتواند حلال این مشکل باشدو کاربر از هر کجای دنیا می‌تواند جنس محصول را بخوبی درک کند.

 

پیشنیازهای استفاده از واقعیت مجازی در سایت

پیشنیاز طراحی سایت با واقعیت مجازی در مرحله اول عمومیت یافتن عینک‌های واقعیت مجازی یا محصولاتی مشابه آن است که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق آنها بتوانند از امکانات سایتی که محصولاتش را در بستر واقعیت مجازی ارائه کرده است استفاده کنند .

در حال حاضر این تجهیزات هم خیلی گران هستند و هم خیلی حجیم؛ ولی با روند توسعه‌ای که دارند به راحتی می‌توان حدس زد که در سال‌های نه چندان دور واقعیت مجازی می‌تواند جایگاه ویژه‌ای در زندگی بشر بازی کند و به شکل انبوه به منازل مردم راه یابد.

از همین رو سایت‌هایی که می‌خواهند در بازار فردا جایگاهی داشته باشند؛ باید کم کم در مورد طراحی سایت با واقعیت مجازی و ایجاد محصولاتی که کاربران بتوانند آنها را از طریق واقعیت مجازی بخوبی ببینند و لمس کنند به شکل جدی فکر کنند.

فروشگاه‌های اینترنتی در آینده قطعا به سمت استفاده از واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خواهند رفت.
منبع

 

 

 

 

سایر مطالب پیشنهادی رویاگر

سئو

انجام سئو

طراحی اپلیکیشن موبایل

بک لینک

دامنه

کلاس آموزش سئو 

سئو مشهد

سئو سایت گیلان

سئو کرج

سئو ارزان

راهبند

 

 

مشاوره سئو , مشاوره تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

کارشناسان سئو رویاگر آمادگی دارند با ارائه مشاوره سئو و بازاریابی اینترنتی شما را در جهت رسیدن به اهدافتان در دنیای کسب و کارها و استارت آپ های اینترنتی کمک کند . با رویاگر  تماس بگیرید و از تجهریبیات کارشناسان مشاوره سئو ما بهره مند شوید.

بر اساس استانداردهای جهانی حفظ مشتری و وفادار ساختن او ، یکی از مهمترین عوامل موفقیت یک مجموعه می باشد.

مشاوره سئو

گاهی وقتا فکر می کنیم که همه اون کاری رو که لازمه برای پیشرفت کارمون انجام دادیم و وقتی پیشرفت مورد انتظار حاصل نمیشه ، شروع می کنیم از بدی روزگار و وضعیت نامناسب اقتصادی ، نبود قوانین یا وجود قوانین دست و پا گیر و … حرف میزنیم.این شیوه مشاوره سئو در واقع ترفندی است برای فرار از خود.مطمئن باشید شما در کارتون و در کالا یا خدماتی که ارائه می کنید ویژگیهایی دارین که می تونید با کمک اونها به تناسب وضعیت ، پیشرفت کنید و نتیجه رضایت بخش رو بگیرین.وگل لبخند رو بر لبان خودتون بنشونید… .

تمسک به روشها و تکنیکهای بازاریابی و تبلیغات مدرن جهت اثرگذاری بر فرآیند توسعه یا فروش سازمان می تواند راهکاری اطمینان بخش برای نیل به مقصودتان باشد.نکته مهم در این میان گزینش و اجرای صحیح این راهکارها می باشد.به کارگیری قواعد  بازاریابی به صورت دقیق و  مشاوره سئو مناسب وضعیت شما  در شرایط حتی نابرابر می تواند شما را پیشتاز کند.

مشاوره بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

هدف نهایی تبلیغات چیزی نیست جز فروش بیشتر محصولات و خدمات، تبلیغاتی که این هدف را دنبال نکند تبلیغ نیست فقط هزینه می باشد.امروزه بعلت وجود انتخاب های بسیار، مردم چه بخواهند و چه نخواهند باید به تبلیغات توجه کنند تا بتوانند از میان انتخاب های بسیاری که دارند در هر مورد انتخاب بهتری انجام دهند به عبارتی تبلیغات نوعی آگاهی است برای مردم. اما باید به این نکته اشاره کرد که دیگر هر تبلیغی نمی تواند دیده شود، تبلیغات در هر سطحی باید مهندسی شود تا علاوه بر اثرگذاری مطلوب با حداقل هزینه بتوان حداکثر نتیجه را گرفت.

متاسفانه در مواردی آثار تبلیغاتی مشاهده می شود مثل یک اثر هنری زیبا هستند اما در آنها اصول تبلیغاتی رعایت نمی شود و معمولا این نوع تبلیغات هزینه بسیار زیادی به کارفرما تحمیل می کند بدون آنکه اثرگذاری محسوسی داشته باشند.

مشاوره سئو قبل از برون سپاری یا درون سپاری خدمات بهینه سازی و سئو سایت ضروری است

پیشنهاد می گردد قبل از هزینه کردن جهت تولید آگهی های تبلیغاتی پرهزینه مانند تیزرهای تلویزیونی، بیلبورد ها، بروشور و کاتالوگ ها با تیراژ بالا، ساخت سی دی های چند رسانه ای حرفه ای و … از مشاوره متخصصان تبلیغات استفاده نمایید تا اهداف و اصول تبلیغاتی در آنها مورد بررسی قرار گیرد.

در حال حاضر با توجه به کمبود زمان و مشکلات فراوان زندگی برای مردم، هر آگهی زمان بسیار کمی در اختیار دارد تا خود را عرضه کند و اثر مورد نظر را بگذارد پس باید با یک تبلیغات اصولی از این فرصت اندک استفاده کرد.

باید بدانیم آگهی را در کجا، چگونه، در چه زمانی و با چه محتوایی به دست مخاطب (هدف) برسانیم تا از آن فرصت اندک ذکر شده حداکثر استفاده را کنیم.

وجود یک مشاوره آگاه در زمینه های تبلیغات و فروش باعث صرفه جویی در هزینه ها، بالا رفتن بهره وری(راندمان)، پیشرفت و حرکت صحیح مجموعه می گردد.

عقد قرارداد سئو و پشتیبانی سایت شرکت قالیشویی تهران شهر

گروه رویاگر قرارداد بهینه سازی و سئو سایت شرکت قالیشویی تهران شهر را با هدف ارتقاء سایت مذکور در کلیدواژه های زیر به صفحه اول را منعقد کرده و این پروژه را بصورت رسمی از 20 مهر ماه 96 شروع کرد.

کلیدواژه های هدف : قالیشویی  – قالیشویی در تهران   – قالیشویی در غرب تهران – قالیشویی در شرق تهران  – قالیشویی در شمال تهران  – قالیشویی در کرج  – قالیشویی در اندیشه

زمانبندی قرارداد :

ارتقاء سایت به صفحه دوم نتایج گوگل تا 15 آذر ماه 96 ( بازه زمانی حدود 2 ماه)

ارتقاء سایت به صفحه اول نتایج گوگل در کلیدواژه های هدف  تا 30 دیماه 96 ( بازه زمانی 100 روزه)

تثبیت کامل جایگاه های کسب شده حدفاصل رتبه 4 تا 8 گوگل تا 30 بهمن ماه ( بازه زمانی 130 روزه)

تضمین قرارداد:

پشتیبانی و تضمین جایگاه رایگان به مدت 6 ماه از زمان تحقق مرحله زمانبندی و تایید توسط کارفرما برای هر کلیدواژه بصورت مستقل

شرایط مالی قرارداد :

این بند قراردادهای گروه طراحی سایت و سئو رویاگر محرمانه بوده و در اخبار رویاگر منعکس نمیشود.

کارفرما : قالیشویی تهران شهر

مجری و مسئول مستقیم پروژه در رویاگر : سید امیر رضا عظیمی گهراز

سایر شرایط  :ندارد

شماره قرار داد : 96-79

زمان شروع : 20 مهر 96

سئو 2018 – آیا گوگل باز هم خوشه بندی ها را متحول خواهد کرد

مقاله تحلیل و بررسی شرایط سئو 2018سرویس گوگل

سرویس گوگل رویاگر : این سرویس توسط کارشناسانی که اخبار مرتبط با گوگل را دنبال میکنند و الگوریتم های رتبه بندی موتور جستجوی گوگل را پایش و بررسی میکنند اداره میشود و همواره سعی میکند شما را زودتر و دقیق تر از سایر سایتها از خبر هایی که با گوگل مرتبط میباشند آگاه سازد.

سئو 2018

چند ماهی بیشتر به شروع سال 2018 باقی نمانده است , پیش بینی کاملی نمیتوان از شرایط سئو 2018 و الگوریتم احتمالی گوگل در ابتدا یا اواسط 2018 ارائه کرد و صرفا میتوان در مورد برخی از آیتم های موثر در نتایج گوگل و سئو 2018 اظعار نظر کرد.

سئو 2018

در شروع سال قیل ( 2017 ) گوگل با ارائه یک الگوریتم جدید و به نوعی انقلابی همه وبمستر ها و سئوکاران و کسانی که جایگاه سایتها را رصد میکردند شوکه کرد.

آیا گوگل 2018 را هم مثل 2017 طوفانی شروع خواهد کرد؟

چند ماهی در ابتدای 2017 نتایج گوگل و جایگاه سایتها در کلیدواژه های مختلف چنان فرار بود که هیچکس انتظار نداشت و خیلی ها گیج شده بودند که چرا اینگونه یک سایت به یکباره از خط یک گوگل به صفحه 3 پرتاب میشه و برعکسشم بود..و به عبارتی گوگل طوفانی شروع کرده بود.

مهمترین مشخصه های الگوریتم ابتدای 2017 گوگل تغییر خوشه بندی ها بود

این تغییر الگوریتم ابتدای 2017 تعریف های جدیدی در خوشه بندی ها اعمال کرده بوده و مرز میان خوشه بندی ها را بسیار شکننده و کم رنگ تر کرده بود.

حال همه منتظر هستند ببینند در شروع سال 2018 شرایط جدیدی انتظار آنها را میکشد و آیا سئو 2018 گوگل باز هم با الگوریتمی جدید آغاز خواهد شد و اگر قرار بر تغییر الگوریتم باشد اینبار قرار است چه تاثیری بر نتایج سایت ها داشته باشد.

این علامت سئوالهای بزرگ در باره سئو 2018 هر روز با نزدیکتر شدن به شروع سال جدید میلادی بزرگتر و بزرگتر میشوند ..

پیشبینی ها در مورد سئو 2018

در یک مورد میتوانیم بطور قطع پیش بینی کنیم که در سئو 2018  گواهینامه های امنیتی ssl یا همان https یکی از اصلی ترین نقاط تغییر خواهد بود و تاثیرشان در نتایج گوگل به مراتب بیشتر و بیشتر و بیشتر خواهد شد.

برای پیش بینی سئو و  سایر تغییرات الگوریتم گوگل هنوز نمیتوانیم اظهار نظری دقیق بکنیم. و در آینده قطعا شما را مطلع خواهیم ساخت

 

لینک سایت هایی که در زمینه سئو مقالات خوبی دارند و مطلب مفید دیگری از رویاگر که شایر دوست داشته باشید مطالعه کنید:

رتبه یک گوگل

بهینه سازی سایت

سئو میر ارائه دهنده خدمات سئو

 

رتبه اول گوگل هیچ آیتمی را فاکتور نمیگیرد

رتبه اول گوگل

فرقی نمیکند در چه کیوردی رقابت میکنید . میخواهید رتبه اول گوگل شوید باید بخواهید و هفت خوان رستم را مو به مو رد کنید و در این مسیر هیچ آیتمی را فاکتور نگرفته و بیخیال نشوید ولو اینکه تاثیر خیلی اندکی داشته باشد .
هنگام جستجو در گوگل یا موتورهای مشابه در کلمات مختلف میتوانید سایتهایی را در خط یک گوگل ببینید , بعضیع از این سایتها چنان ثابت نشستند که انگار تو گوگل پارتی دارند , ولی با یک بررسی جامع تر میتوانید ببینید تقریبا سعی کرده اند مو به مو الزامات گوگل را اجرایی کنند و هیچ آیتمی را فاکتور نگرفته اند.

همین اندک تاثیرها هستند که تعیین میکنند سایت شما شایستگی نشستن بر کرسی اول گوگل را دارد یا نه؟

رتبه اول گوگل

آرزو داشت خوب است ولی به شرطی که باعث تحرک در جهت دستیابی به آن شود . رتبه اول گوگل بودن در مقام حرف و آرزو اگر باقی بماند ارزشی نخواهد داشت و زمانی که با تمام سلولهای بدنمان بخواهیم که به هر قیمتی رتبه اول گوگل را برای سایتمان بدست آوریم قطعا شدنیست حتی در سخت ترین و پیچیده ترین کلیدواژه ها

به سان یک امتحان ورودی داشنگاه برای قبولی در تاپ ترین رشته نمیتوانید چند درس را فاکتور بگیرید و مطالعه نکنید ولی برای قبولی در یک دانشگاه استانی قطعا میتوان از اختصاص زمان و مطالعه برخی دروس صرف نظر کرد ..

فاکتور گرفتن یا نگرفتن برخی آیتم ها تعیین کننده رتبه اول یا دهم بودن در گوگل است.

تفاوت آنهایی که رتبه یک گوگل را دارند با کسانی که در انتهای صفحه اول و صفحه دوم و.. هستند هم همین است که رتبه یک ها حداکثر پارامترهای لازم از دید گوگل را رعایت کرده اند ولی رتبه 10 ها قطعا تعدادی از پارامترها را تنبلی کرده اند و فاکتور گرفته اند.

چه آیتم هایی را یک رتبه اول گوگل رعایت میکند؟

رتبه اول گوگل جدای از اینکه در چه کلیدواژه ای اول است قطعا از میان آیتم هایی که برای رتبه بندی سایتها از دید گوگل مهم هستند بیشترین موارد را رعایت کرده و کمترین موارد را فاکتور گرفته است . نسبت به سایر سایتهایی که در همان کلیدواژه رقابت میکنند .

 

در این مقاله قصد ندارم به واکاوی سئو و بهینه سازی سایت و اینکه چه آیتم هایی را باید رعایت کرد بپردازم چون قصه طولانی و مبحث کاملا جدایی دارد . و میتوانید با ورود به لینک آموزش سئو مقالات کامل آموزشی را در این زمینه مطالعه کنید و قطعا هر گونه پرسشی داشته باشید هم میتوانید با کارشناس پشتیبانی ما ( سید سجاد عظیمی : 09332978858 ) تماس بگیرید.

همزمان نمیتوان هم تنبل بود هم رتبه اول گوگل

بلکه قصدم از نگارش این مطلب این است که برای آنها که دوست دارند تا جایگاه بالایی در گوگل داشته باشند یادآوری کنم برای اول بودن نمیتوان تنبل هم بود …

نمیتوان گفت من از فعالیت در شبکه اجتماعی صرف نظر میکنم و روی سایر آیتم های موثر در الگوریتم گوگل متمرکز میشم.

هرگز هیچ آیتمی را از قلم نندازید

برای کسب کرسی و رتبه اول گوگل هرگز هیچ آیتمی را از قلم نندازید . استراتژی بک لینک سازی مستمری باید داشته باشید , استراتژی فعالیت در شبکه های اجتماعی را باید کاملا در برنامه داشته باشید , لینک بیلدینگ داخلی هم نباید فراموش شه , همزمان باید سرعت سایتتون هم بهینه باشه , باید به کاربران سایت احترام بگذارید و تا میتوانید آنها را تشویق به بیشتر ماندن در سایتتان بکنید .  و… زیاد از این دست پارامترها که متاسفانه با زیاده روی یا کند روی برخی سئوکاران مغفول میماند یا از طرف دیگر پشت بام میافتند ..

لینک مقاله در سایت رویاگر :

 

سئو سایت

سئو

سئو

پکیج لینک برای سایتهای طراحی وب و بهینه سازی سایت

به اطلاع وبمسترهایی که سایتهای فعال در کلمات رقابتی همانند طراحی سایت و سئو سایت دارند میرساند پکیج ویژه بک لینک شامل 8 سایت اتوریتی بالای 30 فعال در زمینه سئو سایت , بهینه سازی سایت و طراحی سایت به شرح زیر به فروش میرسد.

خرید بک لینک ویژه سایتهای سئو و طراحی سایت

لیست سایتهای موجود در این پکیج بک لینک:

seomir.ir

اتوریتی 42  – سابقه : 3 سال – فعال و حاضر در صفحه اول گوگل در کلمه بهینه سازی سایت , سئو وب سایت , قیمت سئو , هزینه سئو و

seo-saz.com

اتوریتی 35 – سابقه 8 سال – فعال و حاضر در صفحه اول گوگل ( خط 3 کلمه سئو سایت) و کلمات مشابه

websazam.com

اتوریتی 35  – 8 سال سابقه فعالیت دامنه – فعال در زمینه کاری سئو سایت , بهینه سازی سایت و طراحی سایت

webparsmisha.ir

اتوریتی 33   – سابقه 4 سال   : فعال در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی وب

createasite4u.com

اتوریتی 28   – 12 سال قدمت – فعال در زمینه سئو و طراحی وب

edreamer.ir

اتوریتی 35   – سابقه 8 سال – فعال در زمینه طراحی سایت و سئو سایت

sitemisazam.ir

اتوریتی 32 – سابقه  4 سال – فعال در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن

web10.ir

اتوریتی 27  – سابقه 2 سال – فعال در زمینه سئو سازی وب سایت

چگونه بخریم:

برای خرید این پکیج بک لینک ویژه و بسیار موثر با شماره 09332978858 تماس گرفته یا در تلگگرام سفارشاتتان را ارسال کنید.

شرایط کلی پکیج:

ثبت لینک سایت شما در حداقل 10 صفحه هر یک از سایتها با کلمات کلیدی انتخابی شما

اگر خواهان ثبت لینک در صفحه اصلی این سایتها باشید علاوه بر افزایش 20% هزینه خرید بک لینک انتخاب کلمه کلیدی یا لنگر توسط ما انجام خواهد شد.

قیمت:

این پکیج بک لینک را میتوانید با قیمت های زیر تهیه کنید.

سه ماهه : 150,000 ت

شش ماهه : 250,000 ت

یکساله : 400,000 ت

سئو میر

سئو میر یک تیم قوی در زمینه بهینه سازی سایت , سئو میباشد . و بصورت تخصصی اقدام به ارائه خدمات سئو ؛ سئو سازی سایت و بهینه سازی وب سایت در ایران میکند

لینک برخی از صفحات سایت سئو میر :

سئو

بازاریابی اینترنتی 

انجام سئو

طراحی اپلیکیشن موبایل

بک لینک

دامنه

کلاس آموزش سئو 

سئو مشهد

سئو سایت گیلان

سئو کرج

سئو ارزان

راهبند

هزینه سئو

ساخت اپلیکیشن

تبادل لینک رایگان

دامنه

آموزش سئو

 

تجهیزات شبکه , آموزش راه اندازی و عیب یابی شبکه

آموزش شبکه

شبکه   Network
به مجموعه اي از اتصالات بين دو يا چند كامپيوتر را شبكه ميگويند. زبانيكه اين كامپيوترها به كمك آن با يكديگر صحبت مي كنند را  Protocol  گويند.
يک شبکه شامل مجموعه ای از دستگاهها (کامپیوتر ، چاپگر و …  بوده که با استفاده از محیط ارتباطی ( کابل ، امواج راديوئی ، نور ) و به منظور اشتراک منابع (نرم افزار و سخت افزارهای تحت شبکه) به يکديگر متصل می گردند.
تفسيم بندی شبکه ها
-تقسیم بتدی بر اساس توع عملکرد
کامپيوترهای موجود در شبکه را با توجه به نوع عملکرد آنها به دو گروه عمده : سرويس دهنده (Server) و سرويس گيرنده (Client) تقسيم می شود.
کامپيوترهایی که در شبکه برای ساير کامپيوترها سرويس ها و خدماتی را ارائه می نمايند، سرويس دهنده و کامپيوترهایی که از خدمات و سرويس های ارائه شده توسط سرويس دهندگان استفاده می کنند، سرويس گيرنده ناميده می شوند.  در شبکه های Client-Server ، يک کامپيوتر در شبکه نمی تواند هم به عنوان سرويس دهنده و هم به عنوان سرويس گيرنده، ايفای وظيفه نمايد.

در شبکه های Peer-To-Peer ، يک کامپيوتر می تواند هم بصورت سرويس دهنده و هم بصورت سرويس گيرنده ايفای وظيفه نمايد.

– تقسيم بندی بر اساس توپولوژی
الگوی هندسی استفاده شده جهت اتصال کامپيوترها، توپولوژی ناميده می شود. توپولوژی انتخاب شده برای پياده سازی شبکه ها، عاملی مهم در جهت کشف و برطرف نمودن اشکالات در شبکه خواهد بود. انتخاب يک توپولوژی خاص نمی تواند بدون ارتباط با محيط انتقال و روش های استفاده از خط مطرح گردد. نوع توپولوژی انتخابی جهت اتصال کامپيوترها به يکديگر ، مستقيما” بر نوع محيط انتقال و روش های استفاده از خط تاثير می گذارد. با توجه به تاثير مستقيم توپولوژی انتخابی در نوع کابل کشی و هزينه های مربوط به  آن ، می بايست با دقت و تامل به انتخاب توپولوژی يک شبکه همت گماشت . عوامل مختلفی جهت انتخاب يک توپولوژی بهينه مطرح می شود. مهمترين اين عوامل هزینه و انعطاف پذیری است.
یکی از توپولوژی رايج در شبکه های محلی، شبکه ستاره ای می باشد.
توپولوژی STAR
در اين نوع توپولوژی همانگونه که از نام آن مشخص است ، از مدلی شبيه “ستاره” استفاده می گردد. در اين مدل تمام کامپيوترهای موجود در شبکه معمولا” به يک دستگاه خاص  با نام ” سوییچ ” متصل خواهند شد.

مزايای توپولوژی STAR

  • سادگی سرويس شبکه. توپولوژی STAR شامل تعدادی از نقاط اتصالی در يک نقطه مرکزی است . ويژگی فوق تغيير در ساختار و سرويس  شبکه را آسان می نمايد.

  • در هر اتصال يکدستگاه . نقاط اتصالی در شبکه ذاتا” مستعد اشکال هستند. در توپولوژی STAR  اشکال در يک اتصال ، باعث خروج آن خط  از شبکه و سرويس و اشکال زدائی خط مزبور است . عمليات فوق تاثيری در عملکرد ساير کامپيوترهای موجود در شبکه نخواهد گذاشت .

  • کنترل مرکزی و عيب يابی . با توجه به اين مسئله که نقطه  مرکزی  مستقيما” به هر ايستگاه موجود در شبکه متصل است ، اشکالات و ايرادات در شبکه بسادگی تشخيص  و مهار خواهند گرديد.

  • روش های ساده دستيابی . هر اتصال در شبکه شامل يک نقطه مرکزی و يک گره جانبی است . در چنين حالتی دستيابی به محيط انتقال حهت ارسال و دريافت اطلاعات دارای الگوريتمی ساده خواهد بود.

معايب توپولوژی STAR

  • زياد بودن طول کابل . بدليل اتصال مستقيم هر گره به نقطه مرکزی ، مقدار زيادی کابل مصرف می شود. با توجه به اينکه هزينه کابل نسبت به تمام شبکه ، کم است ، تراکم در کانال کشی جهت کابل ها و مسائل مربوط به نصب و پشتيبنی آنها بطور قابل توجهی هزينه ها را افزايش خواهد داد.

  • مشکل بودن توسعه . اضافه نمودن يک گره جديد به شبکه مستلزم يک اتصال از نقطه مرکزی به گره جديد است . با اينکه در زمان کابل کشی پيش بينی های لازم جهت توسعه در نظر گرفته می شود ، ولی در برخی حالات نظير زمانيکه طول زيادی از کابل مورد نياز بوده و يا اتصال مجموعه ای از گره های غير قابل پيش بينی اوليه ، توسعه شبکه را با مشکل مواجه خواهد کرد.

  • وابستگی به نقطه مرکزی . در صورتی که نقطه مرکزی ( هاب ) در شبکه با مشکل مواجه شود ، تمام شبکه غيرقابل استفاده خواهد بود.

تقسيم بندی بر اساس حوزه جغرافیایی
شبکه های کامپيوتری با توجه به حوزه جغرافيایی تحت پوشش به سه گروه تقسيم می گردند:

  • شبکه های محلی ( کوچک ) LAN

  • شبکه های متوسط MAN

  • شبکه های گسترده WAN

شبکه های LAN . حوزه جغرافيائی که توسط اين نوع از شبکه ها پوشش داده می شود ، يک محيط کوچک نظير يک اتاق و یا ساختمان اداری است.

شبکه های MAN . حوزه جغرافيائی که توسط اين نوع شبکه ها پوشش داده می شود ، در حد و اندازه يک شهر است.

شبکه های WAN . حوزه جغرافيائی که توسط اين نوع شبکه ها پوشش داده می شود ، در حد و اندازه کشور و قاره است.

تجهیزات شبکه
تجهیزات مورد نیاز در شبکه به 2 دسته زیر تقسیم بندی می شود:
 1) تجهیزات غیر فعال شبکه
2) تجهیزات فعال شبکه
امروزه از تجهیزات تست شبکه جهت عیب یابی استفاده می گردد.
آشنایی با چند اصطلاح در شبکه
Unicast:ارسال اطلاعات توسط يک گره با آدرس خاص و دريافت اطلاعات توسط گره ديگر است.
Multicast:يک گره، اطلاعاتي را براي يک گروه خاص (با آدرس مشخص) ارسال مي دارد.
Broadcast:يک گره اطلاعاتي را براي تمام گره هاي موجود در شبکه ارسال مي نمايد.
 OSI Model: هر شبکه کامپیوتری بصورت لایه های نرم افزاری و سخت افزاری است.

سئو میر

سئو میر یک تیم قوی در زمینه بهینه سازی سایت , سئو میباشد . و بصورت تخصصی اقدام به ارائه خدمات سئو ؛ سئو سازی سایت و بهینه سازی وب سایت در ایران میکند

لینک برخی از صفحات سایت سئو میر :

سئو

بازاریابی اینترنتی 

انجام سئو

طراحی اپلیکیشن موبایل

بک لینک

دامنه

کلاس آموزش سئو 

سئو مشهد

سئو سایت گیلان

سئو کرج

سئو ارزان

راهبند

هزینه سئو

ساخت اپلیکیشن

تبادل لینک رایگان

دامنه

آموزش سئو